DJK-ontwerp voor ontwerpen geheel naar uw wens tegen zeer aantrekkelijke prijzen

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu

Huisstijlontwerp

Een goede huisstijl is de basis die moet zorgen voor uw zichtbaarheid op de markt.
Dat zo'n huisstijl niet alleen uit een logo bestaat, moge duidelijk zijn. De huisstijl moet een consistente identiteit van uw bedrijf uitstralen naar buiten toe. Het is vaak een eerste kennismaking van uw klanten of potentiële klanten met uw bedrijf.
Het is de visuele presentatie van uw organisatie.
Hieronder vallen onder andere uw naam, het logo, het kleurgebruik en het lettertype. Al deze onderdelen moeten consequent toegepast worden in uw presentaties naar buiten toe, zoals briefpapier, visitekaartjes, facturen, enveloppen, website en e-mail.
Als we de term huisstijl in bredere zin bekijken betekent dit niet alleen de zichtbare uitingen naar buiten toe, maar ook hoe u als bedrijf of organisatie communiceert en hoe het gedrag van de organisatie en haar medewerkers moet zijn.

Een goede huisstijl is dan ook meer als alleen een logo.
De huisstijl moet vertrouwen wekken bij bestaande en nieuwe klanten. Vertrouwen in uw bedrijf en uw producten.
Kijk hiervoor bijvoorbeeld maar eens naar de huisstijl van grote bedrijven zoals de Rabobank, KLM en Philips.
Een met zorg gekozen huisstijl kan heel nuttig zijn en verdient zichzelf op lange termijn terug, door een betere presentatie van uw bedrijf.

Vliegtuig KLM
Brand Marketing

Bij het ontwerpen van uw huisstijl letten wij er ook op dat de huisstijl niet alleen mooi en opvallend is, maar dat deze ook toe te passen is op de verschillende reclamemedia die u gebruikt of wilt gaan gebruiken.
U kunt dan denken aan autobelettering, gevelreclame, website en drukwerk.

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu